Ni får göra vad ni vill. jag drar till Sthlm!!

02 Sep, 2010 - 23:19 ☆ glada dagar
Det är nära nu! wihoo. Sthlm imorgon! Uppladdning inför Super saturday. En hel dag med härlig les mills träning. Längtar längtar!

Ska bli så spännande med nya Bodycombat releasen också! Dan ska hålla i Bc utbildningen. Coolt. Jag kommer bli jätte nervös och inte våga fråga någonting! haha...



För er som inte vet så är Dan Cohen guden i Combat. :) Han och Rachel Cohen ligger bakom koreografierna.
Så att det är han som håller i teorin och utbildningen inför nästa release känns riktigt riktigt kul!!

Idag har jag laddat med massa mat och diverse mellanmål. haha.


nötter, keso o avokado macka



hallon, kaffe



choklad, activia



falukorv...



alvedon mot en hemsk huvudvärk, middag bestående av lax räkor sallad och kidneybönor



det godaste jag vet att äta efter träning är fil, kesella, hallon och nötter!
Skulle kunna leva på det!

Har laddat med Danceaerobic pass ikväll också. Deltagarna var grymma. Jag älskar verkligen danspasset! Är aldrig så svettig som efter det.. helt galet underbart :)

Laddade med Bodycombat efter det. Var med på Sofias pass. Tack för ikväll vännen ;)

Avslutade uppladdningen med ett armpass i gymmet. Bara för att köra igenom dem.

Imorgon blir det vila eller en morgon joggingtur innan jag far till huvudstaden!!!

Hur har eran dag varit?
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback