så jädrans bra....

23 Sep, 2010 - 22:46 ☆ glada dagar
....torsdag har jag haft!

Det firas med;




*Bliss dans lektion. Jag har så fina och duktiga elever.
*Spinn+maq pass.
*Bodycombat pass.

Mycket folk på BC ikväll. Så jädrans roligt! Jag har fortfarande en galen träningsvärk i magen så idag har allt gjort ont. Hosta, nysa, skratta, armhävningar.. Allt har känts i magen!

Det är så roligt med träningsvärk- så fort man har ont i musklerna känner man sig extra vältränad. Haha det känns som att det riktigt syns hur hårda och vältränade muskler man har. Brukar ni känna den känslan? :)

Så idag har jag alltså gått runt med världens sexpack! haha lovely!

Puss och godkväll
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback