Ska vi boka in en träningsdate?

22 Sep, 2010 - 11:16 ☆ glada dagar


God morgon. Eller god lunch kanske det börjar bli....

Jag gillar att jobba eftermiddag/kväll. Då kan jag sova tills jag vaknar. Dricka kaffe och äta frukost i lugn och ro. Slå på en tvättmaskin. Lyssna på radio. Ta en promenad. Gå igenom pass och träningsplaneringar.
Känns som att dagen blir så lång!



Nu funderar jag på att anmäla mig till Best of the Best träningskonvent, som är i sthlm i november.
6 klasser på en dag, + att man får den snygga reebok skon. Och får några dagar i huvudstaden.
Det är så jädrans roligt med träningskonvent och man behöver fylla på energi och inspirations förrådet emellanåt.

Någon som vill följa med? Anmäl er så kan vi ha en träningsdate i november! ;)

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback