Skit dag

13 Sep, 2010 - 21:23 ☆ glada dagar
Ibland kommer det. En riktigt dålig dag. Det är så fruktansvärt jobbigt.

Kände mig lite trött i morse men trodde det skulle ordna till sig efter spinning Rpm passet på lunchen och sedan en power nap efter jobbet.

Men det gjorde det inte. Plötsligt var allt bara katastrof. Jag började stor gråta för att jag inte får igång min dvd -vilket är KATASTROF eftersom jag har ett combat pass att lära mig till på torsdag!!, min bil är halv sönder, jag hade ont i kroppen, var trött, kände mig tjock, leds, gråter gråter gråter...

Och ringer till pappa och säger att han måste komma hem nu! För jag måste få hjälp med allting! Jag behöver en karl som kan hjälpa mig med grejjer. Jag behöver min pappa!

Från ingenstans bara kom det. Trötthet får mig att gråta som ett litet barn.

Det kändes bättre med en kvällspromenad i alla fall. Frisk luft och rensa skallen. Underbart


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback