Super saturday! Och Imorgon flyttar jag till STHLM!

04 Sep, 2010 - 21:02 ☆ glada dagar


Idag är jag en lycklig tjej!

Super saturday var så bra. Stämningen på topp! Fantastiska instruktörer. Underbara pass. Mycket folk. Träningskläder. Världens bästa sällskap med Sofia! Träffade Björn som jag gick Combat utbildningen med samtidigt! :)
Träffade Stefan, min gamla BC instruktör när jag bodde i Sthlm. :)

Wow vilken dag!



Jag älskar verkligen Bodyattack! Vill man blir det ett riktigt tufft pass. Så roligt! Oj ojoj vad jag skulle vilja instruera i det. Drömmer om att vi ska kunna ta in det på Step in i Piteå! Eller att jag en dag ska instruera det i Sthlm ;)



Nya Bodycombat är grymt!!! grymt grymt :)



Hade äran att få köra för DAN! fantastiskt! Första passet var dock lite grymmare än nr 2. På dagens första BC pass tog Dan och dem andra männen av sig tröjorna och körde i bar överkropp. Inte illa!! hihi ;) För mig är det helt okej att vältränade vackra män kör Combat utan tröjor! haha!



Andra BC passet var också grymt! Tjejerna var riktigt bra. Pernilla är verkligen fantastisk!



Dagen avslutades med utbildning/frågestund med Dan Cohan. Väldigt givande att höra han svara på frågor om BC och berätta om tänket bakom och dylikt.



Ja jag slog av blixten och försökte smygfota lite under utbildningen. Ville att han skulle se hur jag satt och zooma in honom med kameran..... därav lite dåliga bilder...

Jag säger bara att jag ska flytta tillbaka till Sthlm. Det är här det händer. Det är här alla träningsformer finns, alla träningskonvent... alla kändisar.. allt vin häng med Jossan... Bilturer med K.... Barhäng på söder...
Imorgon flyttar jag tillbaka till huvudstaden! Eller till jul! Eller till våren!

Jag flyttar tillbaka iaf. förr eller senare! ;) Så om någon vet av något jobb i sthlm hör av er! Har någon en lägenhet att hyra ut? Hör av er! :)

Nu ut på söder! yeey!

Puss vänner
Pe

Kommentarer
Lisette säjer:

Gud vilken härlig helg du verkar ha haft! :)

2010-09-05 @ 07:20:05
Blogg/Hemsida: http://lisettestraning.shapemeup.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback