hej jag har en miljon nya finnar. vem bryr sig?

02 Sep, 2010 - 00:30 ☆ glada dagar

Min brorson om en tid framöver helt klart!
Jag längtar så mycket efter dig lillkillen!!!






Jag har ätit avokado, druckit cola, jobbat. Jag känner mig trött, finnig och ful. Men jag har haft en riktigt bra dag!
Älskar mitt jobb. Alltid möts man av glada kollegor. Glada deltagare, glada träningsmänniskor. Hur kan man inte må bra av det?

Idag har jag pysslat med Funkykidz och Bliss affischer och marknadsföring. Klippt och klistrat, skrivit ut, hängt upp...

Hade ett träningspass med ett gäng från Nordea. Meningen var att dem skulle få testa på olika träningsformer så vi startade med Afrodans, sedan lite funktionell träning och avslutade med Box. :) Det var så roligt. Dem var så positiva, glada och duktiga.



Hade vanligt boxpass ikväll också. Love it love it. Det är tur att jag har ett sånt bra jobb. Jag lixom glömmer bort hur trött och sliten jag egentligen är! :)

Ingen egen träning idag. Har inte hunnit med. Och har känt mig lite trött i kroppen så är nog bra att ta det lite lugnt.
Dessutom laddar jag inför lördag! yeeeey!
Det är nära nu!

Sov gott vänner.

Pe











Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback