Är det mig du gråter för?

30 Sep, 2010 - 23:50 ☆ glada dagar
Japp nu har jag myskväll



Har haft en bra dag. Promenad i solskenet för att hämta min bil från verkstan. Dansat med mina Bliss elever. Spinn + maq pass. Och avslutade med att vara på sofias Body combat. (kan inte hålla mig från combaten när jag inte själv instruerar. haha...)

Det var lite folk ikväll på alla pass, pga "tjejkväll" i stan. Så fort det händer något i små städer så är alla där. Allt annat står öde. haha. Stor eloge till dem som valde att träna istället för att shoppa en torsdag kväll... ;)

Imorgon redan fredag! Jag har tur. Ska träffa L, en gammal vän som jag inte sett på mycket länge, han ska laga mat! Jag ska dricka ett glas vin och njuta av att det är fredag! Vilken dag :)



På lördag blir det kanske Luleå med P. Jag måste in på stadium! Och jag måste ha denna underbara Nike väska! Håller tummarna att den ska finnas på stadium även i Luleå (hittade den på stadium.se)



Något annat jag hoppas ska finnas är denna fina mössa!
Plus då allt jag la upp i det förra inlägget. Herre gud. Det här kommer bli farligt. Jag vill ju allt. Men det går ju inte. Jag hoppas P är stark nog att hålla i mig och brotta ner mig om jag börjar tro att jag kan shoppa upp hela stadium! :) Haha jag litar på honom!


Sist men inte minst. Här kommer en så otroligt bra Brolle i en sån vacker version av denna låt att jag får gåshud!
Kan lyssna om och om igen... Helt fantastiskt!



Puss vänner
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback