check this out! Pe in action

07 Sep, 2010 - 23:49 ☆ glada dagar


Energi vänner. Jag är full av energi. Det bubblar i kroppen. Ler. Återigen har någon tryckt på play och vägrar slå av.
Bodycombat ikväll! Shit det kändes så skönt! Måste ha varit efter all inspiration från i helgen. Jag kände mig odödlig!

Efteråt var jag kvar i salen och lekte av mig.













Hemskt kul har jag haft det. Mycket bra träning för bål, axlar och spänst.

Har massor med koreografier att lära in denna vecka också.
Danceaerobicpass, Bliss, Bodycombat, 2 Funkykidz, + att gå igenom spinn/maq och Box. Tur att jag älskar det, även om det känns stressigt och lite mycket...

Imorgon släpper vi nya danceaerobic koreografin- Missa inte det!

Puss och godnatt
Pe



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback