Välkommen till fröken Pe

07 Sep, 2010 - 00:28 ☆ glada dagar


Hej vänner! Välkomna till mig.

Här bor jag, Pe. Ja om ni missade det på ytterdörren...!?



Hos mig är man välkommen att lukta på mina plastblommor eller spela på min rosa gitarr.

+ är
att i plastblommor finns inga blomflugor och spelar du så sjunger jag



Ni snubblade väl inte över mina träningsväskor som är slängda i hallen? Dem hamnar lätt där när jag kommer hem...

+är
att om ni är hungriga brukar man hitta en gammal banan i träningsväskan



Låna gärna min toalett och spana in mina rosa prylar.
+är att i förvaringspåsarna kan ni lägga ner en 5 krona för toalettbesöket, och bidra till toapapper. Och den rosa sprayflaskan innehåller desinfektionsmedel som ni kan använda om ni är rädda för baciller...



Man finner även en rosa tandborstmugg och en förvaringsback med diverse prylar.

+är att om ni har dålig andedräkt kan ni gurgla med tandkräm, låt bli min tandborste bara! i backen finns det klockor om ni vill veta om ni har suttit där pinsamt länge (dem går nog dock olika allihopa) och ni finner även handkräm plåster och dylikt. (man vet ju aldrig vad folk gör på toaletten nu för tiden)

 

Ta gärna en tidning från köket och släng dig i soffan

+är att hos mig kan du känna dig som hemma och bara slappa en stund



I vardagsrummet står det ofta en kaffekopp och pepsi max på bordet. Och i den rosa skålen finner du avokado.

+är att jag har en ovana att alltid lämna kvar en skvätt kaffe i muggen så är du kaffesugen är det bara att du tar för dig. (tyvärr har jag ingen micro att värma på det i om det har blivit kallt) Eftersom jag mest troligt inte har några nybakta bullar kan ju en avokado vara gott att tugga på till kaffet.



Jag ber om ursäkt att det alltid hänger ett gäng träningskläder på tork.

+är att du kan låna ett par om vi ska tävla om vem som springer snabbast genom lägenheten, eller slår på maskinen på spotify och dansar som galningar.



Se upp så du inte trampar på mina högar med grejer som kan ligga lite här o där

+ är att vi kan göra en hinderbana och hoppa över grejjerna. Eller så kan du låna hem en Bodycombat dvd om du vill titta på film någon kväll?



Sprayflaskan i köket innehåller diskmedel och i seriekrukan finns det diverse grejer som diskborste, disksvamp och energi från Pite.

+är att du kan diska kaffekoppen efter dig, medan jag underhåller dig med att dra ett hemskt roligt skämt. (På så vis ställer du upp för en vän samtidigt som du får dig ett skratt innan du går.) 

Kul att du tittade in! Kom snart igen!

Förlåt om jag var lite osocial men jag känner mig rätt urladdad efter kvällens boxningsträning, som för övrigt var så rolig. Det känns härligt att vara igång med träningarna igen på allvar. Kul att träffa alla boxningssugna fantastiska människor igen!

God natt då

Fröken Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback