kvävas under skivstången byts ut mot att vara kuuuung i gymmet!

05 Apr, 2011 - 17:47 ☆ glada dagar


En ljus framtid är på väg. Mörka kvällar med reflexer byts ut mot ljusa dagar och solbrillor. Det är underbart.
Och det är heller ingen myt om att våren för med sig kärlek och pirr i magen.
Jag känner mig svin kär i solskenet. Jag sjunger och skrattar. Får ett lyckorus. Energi.  

SOLSKEN = GLÄDJE och idag säger jag välkommen våren!




Okej okej
att jag har jobbat hela dagen och sen när jag väl skulle njuta av lunchen på min balkong så kom några moln och förstörde alltihop. Men kaffet smakar godare på balkongen. Och bara att det är en fantastisk vårdag idag känns underbart!

Solsken solsken solsken. Det ger verkligen spring i benen och jag skulle vilja ge mig ut på en lång springtur men jag hinner inte riktigt. Istället får jag ladda inför kvällens Bodycombat pass! Det kommer bli grymt bra det med! ;)



Förressten så skulle jag då köra biceps och bröst igår. Haha men det hela slutade med att jag kände mig liten och gav upp.
Jag skulle köra bänkpress men skivstången var för högt upp så jag knappt nådde att lägga tillbaka den. Fästena satt stenhårt och jag kunde inte sänka dem, därav höll jag på att fastna och kvävas under skivstången när jag kämpade för livet med att få upp den....

"Katastrof. jag kommer dö." så istället blev det fokus på mage (idag har jag lite träningsvärk. äntligen!) och körde slut på biceps. haha :)

Ikväll däremot ska jag vara kuuuung i gymmet. Passa er.

Puss i solskenet
Pe

Kommentarer
josefine säjer:

jaa! kul :) hör av dig så styr vi nått :)

2011-04-05 @ 21:03:16
Blogg/Hemsida: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback