träna dansa sparka som ett ufo

01 Apr, 2011 - 18:07 ☆ glada dagar


Dansa. Sparka. Ja du får plats att göra det mesta i dessa sköna och snygga byxor!

Jag var i valet och kvalet vilken storlek jag skulle välja men eftersom det är unisex storlek så blev XS för stort....

Nog för att det är en bagy byxa men risken är för stor att dem halkar ner i midjan och hemska tanke om jag skulle tappa byxorna mitt under ett pass....

Som sagt är dem till salu om någon är sugen. Annars skickar jag tillbaka dem. Strl XS (unisex) 695kr

Gå in på www.dancegymshop.com  om ni vill kika mer på dem.

(Ni som har varit på mina pass- dem är väldigt lika mina beiga byxor jag brukar ha:))

Min fredag har varit fullspäckad så här långt.

Startade dagen med morgonpasset. Blev ett grymt spinning o styrka pass 06.30. Sen laddade jag med en brakfrukost på step in för att orka köra ben och triceps i gymmet. Benböj, utfall och benpress.
Tricepspress med stång, hantel, dips och puschdown.

Sen jobbat till kl 17.00 i butiken.

Nu ska jag äta och kasta mig i soffan. Låtssas som att världen står stilla.

Trevlig helg kompisar!

Pe

Kommentarer
Anonym säjer:

Dom är snygga. Vilken storlek skulle du tro att det är? Mer mot S?

2011-04-02 @ 08:16:51
Linda säjer:

Läste i ditt inlägg "Träning- check" och skrattade igenkännande åt "jag råkade beställa..." :D



Byxorna, både dessa och de beiga är jättefina och jag skulle lätt kunna köpa dem av dig men är rädd att de blir en storlek för liten :(



Vill också passa på att instämma i kören som överöser dig med lovord - det är en fröjd att gå på dina pass! :)



Ta hand om dig!

2011-04-02 @ 13:29:58
Blogg/Hemsida: http://lindagosing.wordpress.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback