trött dum torsdag

07 Apr, 2011 - 17:15 ☆ glada dagar


Det är skönt att man nu kan njuta av ordentligt dagsljus även om det inte är riktig sol.
Arbetsdagen är över. En bra dag med trevliga kunder, bilkörning, kaffedrickande och märkning av 3 kartonger med väskor... Jag menar bara en sån sak...

Sov dock ordentligt dåligt igår så idag är jag trött som en gris. Egentligen vill jag bara vägra allt och sova i soffan en stund men hur roligt skulle det vara om man tänker efter?.....

Ska istället skynda mig till Step in och kanske hinna i gymmet en sväng innan det är dags för Bodycombat!
Tänkte vara med på Sofias pass ikväll och ge järnet haha. Så passet fastnar riktigt ordentligt :)

Sen ska jag och Anna träffas ikväll för att ha en inspirationsstund med zumba idéer! :) ser mycket fram emot det.

Kanske någon som har förslag på någon låt som ni bara måste dansa till? Som ni skulle vilja att jag lägger in på ett zumbapass? Som ni inte kan sitta still när ni hör den? Ös på med förslag ;)

Nej... ska peppa mig själv för träning då! å hej!

Pe

Förressten är jag bara så himla dum ibland. Förstår inte hur jag ska orka med morgondagen. Har pass 06.30 på step in. Sen jobbar jag på idépoolen till 17.00 och sen ska jag orkar jobba hela natten också! Ska nämligen riva scen en fredagnatt. Tjollahoppsan sa hur tänkte jag när min fredag numera kommer bli så lång att jag svimmar bara av tanken.... dumma dumma Pe.. men bit ihop eller bryt ihop? Givetvis bit ihop ;)




Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback