Crossfit uppvisning. Öppet hus. Och en knäckt fröken.

25 Aug, 2011 - 10:14 ☆ glada dagar
Hej på er! Jag är lite knäckt. Ojoj vilka tunga dagar jag har haft. :)

Okej kanske inte så farligt men min kropp är en aning trött. Axlar värker. Armar värker. Ryggen värker. Och allt jag har gjort är att städa lite???


TIsdags var det Combat och sedan axlar i gymmet med min fantastiska Elin
Innan det bära flyttkartonger och kettlebells från J´s lägga.

Igår onsdag och bära mera grejer. På kvällen Zumba pass.

Efter mitt Zumba pass var jag med på ett fantastiskt cross fit pass med Tomas Håll koll på deras blogg där Tomas brukar lägga upp sina cross fit pass.

Igår körde han ett upplägg som var 40 sek dynamiskt jobb vila 10 sek och 40 sek statiskt jobb.

airsquat jobba 40 håll 40
stångrodd jobba 40 sek håll 40
situps jobba 40 håll 40
rygg "diamanten med viktskiva" 40 sek och håll 40 sek
Armhävningar jobba 40 sek. Håll statiskt 40 sek

Vila 10 sek mellan varje ny övning. 3 varv. Skönt. Ont i kroppen idag ;)


                          

Sen städade vi Jockes lägenhet fram till midnatt och ännu senare. hehe.
Jag, Per och Jocke var städpatrullen "grymt rent". Vilket jobb. Vad en öl smakade gott.
Klättra upp på bänkar för att nå upp till hyllorna, krypa in i vrår och torka rent... trodde kroppen skulle gå sönder.

                          


                          

                             Har man ingen pall med sig får man ordna det på andra sätt! ;)

                          

                                                        Vilken snygging!! <3



Idag har vi öppet hus på Step In och min träning kommer att se ut som följande.

kl 12.00 - Functional moves pass
Kl. 16.00- Zumbapass
Kl. 17.30- Crossfit uppvisning i gymmet med mig, Tomas och David.

Sen blir det grillkväll hos Elin och Peter. Oj vad jag längtar!!

Puss på er
Pe

Kommentarer
Jenny. säjer:

Ja fy för att flytta !!

Ååååå jag hade så gärna velat komma på Öppet Hus på Step In (funderar på att konvertera från Kropen) men jag jobbar ju såklart. :/. Ha en rolig dag iallafall och säg åt J att du fötjänar lite massage efter all flytthjälp. ;).

2011-08-25 @ 13:54:57
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/
Hanna Skattberg säjer:

http://hhannaskattberg.blogg.se/



Kolla gärna in :D

2011-08-25 @ 14:07:06
Blogg/Hemsida: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Tomas Åström säjer:

Vilka bitiga armar du har jocke ;)

2011-08-25 @ 22:47:20
Blogg/Hemsida: http://4-klovern.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback