god morgon!

10 Aug, 2011 - 09:10 ☆ glada dagar
God morgon <3

Låt det bli en härlig dag. Min startade med att jag for och lämnade in bilen på service och tog sedan en powerwalk hem på 45 min.





Lite kallare ute. Regn i luften. Men det var störtskönt.
Jag gled fram som en svart fana i morgonen.

Nu dricka kaffe äta frukost och fixa lite saker som hänger som en sten över mig.

Hoppas ni får en skön dag vänner.

Puss
Pe


Förresten har jag en ny design på gång! Hade turen att vinna en ny header hos Josefin

http://sameoldstories.blogg.se/


Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪


Ska bli kul med lite nytt :)

Kommentarer
Tove säjer:

Ohyes, den där när du hoppas blev väldigt väldigt häftig! Kan bara hålla med om det där med vädret; det är liksom perfekt oavsett vad man vill göra! :D Kram!

2011-08-10 @ 12:08:01
Blogg/Hemsida: http://www.trollflicka.blogspot.com
Josefin - SAME OLD STORIES säjer:

Jag tycker jättemycket om din design nu, om jag får säga det själv, hahaha =)



Förresten, om du vill ha en namnlänk i ett inlägg skriver du först JOSEFIN exempelvis, och sedan markerar du det och trycker på den lilla kedjeikonen som finns när du skriver ett inlägg. där skriver du sedan in länken du vill att namnet ska leda till :) Kram!

2011-08-10 @ 12:08:31
Blogg/Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/
Annica säjer:

Hade inte tänkt röra mig i dag men nu måste jag. Tack för inspirationen:)

2011-09-03 @ 10:42:12

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback