Hösten blev lurad!

28 Aug, 2011 - 12:00 ☆ Träning
                              

Igår var dagen då hösten blev lurad av en sommardag.

Det var solsken och det var varmt. Det var surfarshorts och hamburgargrillning. Det var en dyna på gräset och bara vara. Det var våtdräkt och sand. Kalla fötter. Vatten. 


                              


                              

                                                      Jocke och Per leker i vattnet! :)


                             

Efter en fantastisk dag utomhus blev det kväll och utomhusträning.
Jag tänkte inte träna något mer igår men när killarna tog fram kettelbells kunde jag inte hålla mig. Jag älskar att träna utomhus. Kvällen var varm. Kulorna tunga. Humöret på topp. Vem kan stå emot? ;)


                              

                               
                               
                              

                                                              Vi plågar triceps! 

                              

                              

                              

                              

Det blev ett tufft men roligt pass ute på gräsmattan. Axelpressar, biceps, triceps. Avslutade med lite cirkelträning. Många varv. Kort vila. Jag älskar rosa! ;)

Vad gjorde ni lördagkväll??

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback