Jag gjorde det. Köade med pensionärerna 07.54!

26 Aug, 2011 - 09:22 ☆ glada dagar
                       

God morgon God morgon God morgon. Det är Fredag. Det är en underbar dag. Jag äter god frukost. Nybakat bröd. Saftiga tomater. Är nytränad. Håret luktar schampoo. Kaffet smakar ljuvligt. Tittar på Nyhetsmorgon. :)


Gårdagen tog lite slut på mig. Men på ett skönt sätt. Fuctional moves pass på lunchen! Sedan dansa och skapa nytt. Och efter det Crossfit uppvisning/tävling uppe i gymmet.

Ja att det skulle bli tävling mellan mig, Tomas o David var ju solklart. Jag visste från början att jag skulle komma sist men tänkte att det ska banne mig INTE skilja många sekunder mellan mig o killarna!!! :) TAGGEN var stenhård. haha....

Vi körde 21, 15, 9.

Burpees 21 st
Kettelbells swingar 21 st

15 Burpees
15 swingar

9 burpees
9 swingar


Pulsen skyhög. Det hela tog kring 5 min. Kunde inte andas på 1 min efteråt. Underbart. Jo jag kom sist. Men som jag kämpade mot mina stenhårda kollegor :) Tror Tomas fixar en film om det hela så jag lånar den sen och lägger upp den här på bloggen ;) Om det låter enkelt så testa bara att göra 21 burpees!!


                             


06.30 hade jag spinnig + styrka pass imorse.

Det var länge sedan så jag var lycklig över att få sitta på spinningcykeln igen. Har saknat det. Och jag har saknat morgondeltagarna. Saknat att träna så tidigt på morgonen. Kl 07.50 stod jag utanför ICA. Nytränad nyduschad och hungrig som en varg.

Jag kan säga att det var första gången jag stod utanför ICA och köade före kl 8 på morgonen!!! Vansinne! :)

Det var jag och en tant med rullator längst fram när dörrarna öppnades. Det är nu eller aldrig tänkte jag. En gång i mitt liv ska jag vara FÖRST in!!

I DID IT! Lycka är sedan att träffa sin vän Elin som jobbar på Ica. Och att sedan handla nybakat bröd och fara hem o fixa frukost!!! :)

VILKEN DAG DET ÄR DET IDAG TACK FREDAG JAG ÄLSKAR DIG!



                         

Kommentarer
Nathalie säjer:

vad glad jag blev av din kommentar i min blogg. Massa tack <3

2011-08-26 @ 10:31:55
Blogg/Hemsida: http://nattis.kroppsnytt.se
Elin säjer:

Och lycka är när fina du kommer in på jobbet och gör dagen så mycket roligare!! Så fortsätt köa med pensionärerna du!! Ses imorrn! Kram E.

2011-08-26 @ 12:09:33
Blogg/Hemsida: http://mrspeachescandy.blogspotcom
Andréa säjer:

Sv: Tack, ja det är mina egna fransar :)



Låter som du har haft en bra dag! Ha en fortsatt bra kväll :)

2011-08-26 @ 17:58:57
Blogg/Hemsida: http://makeupartisten.nu

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback