Om ett år får jag ett brev

03 Aug, 2011 - 09:59 ☆ tankar o drömmar

Jag ska skriva ett brev till mig själv som jag kommer öppna om ett år. Jag ska skriva ner mina tankar och förhoppningar inför hösten, vintern och ett år frammåt. Mina drömmar. Hur jag vill att min tillvaro ska se ut. Vad jag längtar efter. Vad jag ska kämpa för.

Varför? För att livet aldrig riktigt blir som man har tänkt sig. Och det är roligt att se om det blev som man trodde, om man fortfarande vill samma saker om ett år.

Den 3 augusti 2010 trodde jag inte att min tillvaro skulle se ut som den gör nu.

På ett år blev jag kär, fann nya vänner, blev större och starkare, gladare, lyckligare, snyggare, bättre...

Jag tog tag i mina planer, gick utbildning, anmälde mig till PT utbildning, startar eget, köpte nya skor, mötte nya människor, nya jobb, såg Robyn live, dansade, drack vin, peppade, blev peppad, blir glad för vänners lycka och framgångar, blev faster, skrattade, grät, tränade....

Visioner. Drömmar. Vilja. Vill man så kan man.

God onsdag på er

Pe


Kommentarer
Linda säjer:

Vilken underbar idé! :D

Och vad roligt att ditt liv innehåller så mycket glädje, din energi smittar av sig!

Och som svar på din fråga: om det är de beige du menar så är de köpta via Ebay och om det är de blå så kommer de från Ilike här i stan. De är supermysiga båda två :D

Kram



2011-08-04 @ 20:08:33
Blogg/Hemsida: http://lindagosing.wordpress.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback