stoppa inte huvudet i resväskan

01 Aug, 2011 - 13:05 ☆ glada dagar





Jag vet inte vad som var fulast...., att jag föll på huvudet ner i resväskan och slog en volt in i bordet och elementet = AJ!

Eller det faktum att J stod med kameran just när detta inträffade....

Vilken jädra smäll det blev. Haha okej att det blev suddiga kort när J snabbare än blixten insåg att detta måste dokumenteras, men får väl säga tur att han inte filmade eländet... :)

Hursomhelst så är jag hemma i Norrland igen. Självklart sken solen när vi klev av tåget kl 10 igår morse. Sen var det en underbar dag med solsken och vattenskoter. Tills jag skulle leta fram träningsskorna i resväskan och flög in i elementet.....


Hur packar ni upp väskorna?

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback