tisdag och en härlig sådan

02 Aug, 2011 - 22:53 ☆ Träning


1) Skiner solen tar man mellanmålet utomhus




2) Har man förläst sig på Magasin Fitness och Body så hurrar man för att det kommit ut en ny träningstidning! Vilket namn sedan, STARK! Klockrent




3) Vill man ha en Tisdagskick hoppar man i träningskläderna och kör Bodycombat! YEEEEY ;)
Var med på Sofias pass ikväll. Jag kände energin sprudla i min kropp och kände träningslycka.




4) Vill man få starkare armar går man sedan i gymmet och spenderar 40 min i chinsräcket, med skivstänger och hantlar



5) Sedan lägger man på sig sin bästa poseringsmin, håller andan och spänner allt man kan




6) Efter en lång dag tar man sedan plats i soffan och bara kopplar av!




7) Leta fram den största t-shirt du kan hitta i garderoben. Det blir mysigast så. Koka en kopp te. stressa ner.




8) Kesella med blåbär, en skvätt mjölk, proteinpulver som smakar choklad och lite nötter gör sig bra en tisdagskväll i soffan. Det smakar som blåbärsyoghurt med oboy ungefär. Haha magiskt med andra ord ;)


Behöver någon ett barbord förresten? 400 pix säljer det för! Dessutom bjuder jag på kaffe :) Jag får inte plats med det och vill därför bli av med det. Hojta till!

Har ni haft en bra dag? Jag sätter punkt här.

Pe


Kommentarer
josefine säjer:

men du då!!! sjuuukt snygg!! :) saknar dig med!!

2011-08-02 @ 23:44:47
Blogg/Hemsida: http://pinksnow.blogg.se/
Ronja säjer:

Hej hej kusin. Tack! Gillar din blogg!:) Jag hoppas också att vi ses snart. Förstår att du längtar till Sthm, här är det ju helt underbart. Kram!:)

2011-08-03 @ 09:48:30
Blogg/Hemsida: http://roonja.bloggplatsen.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback