Trots tung kropp känner jag gunget

27 Aug, 2011 - 11:30 ☆ glada dagar
Lördagen startades med bodypump. Kändes extra tungt. Det värker smått i hela min kropp. Axlarna är slut. Armarna. Benen tunga. Vad har jag gjort under veckan egentligen? Jösses...

Tur att det var finaste Anette som hade passet, behövde hennes energi för att ta mig igenom det tror jag minsann :)

Lördag lördag lördag. Vad gör ni? Vad gör du? Vad gör jag?

Tror jag ska lyssna på Timbuktus nya album exakt hela dan. Så fruktansvärt BRA! Spelar ingen roll hur trött jag är, Timbuktu får mig alltid att känna gunget i kroppen! yey

Pe

Kommentarer
Rebecca Aspegren säjer:

Älskar din blogg petra! Du ger mig verkligen träningsmotivation, och känner sån glädje att jag kommit igång efter förlossningen :)

2011-08-27 @ 19:15:57

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback