En dag i PT rollen

03 Dec, 2011 - 19:01 ☆ glada dagar

Idag fick jag två perfekta kunder att vara personlig tränare åt! Det började med Peter polis och sen var det Bea danstjejens tur :) inför min examination hade jag satt ihop ett helkroppsprogram på 60 min. Från skolan har vi alla fått olika saker som måste vara med i våra program. Som tex skulle mitt pass bara utföras med hantlar, innehålla 2 övningar med pilatesboll, 2 övningar med medecinboll och kunden skulle ha dålig hållning. :) visst låter det som en rolig utmaning!! :) mitt program skulle vara ett fatloss/weightloss program där syftet är att hålla en jämn puls passet igenom på ca 70-85% av maxpuls! Polis och dansare! Samma pass men vikter anpassat efter person! Det var fantastiskt roligt!! Vilka kämpar!! Båda var helt slut efteråt och jag var i ett lyckorus! :) nyfikna på Vilka övningar jag körde?? Säg till om ni vill veta passet mer i detalj. Imorgon sätts allt på prov. Jag är nervös som en kratta! Men ser fram emot det mer än något annat! Det viktiga är att inte känna sug vilsen! Vara här och nu och göra så gott man kan. Neverlost kompisar! Puss


Kommentarer
:) säjer:

Ja! Berätta gärna mer om vilka övningar du hade i programmet!

2011-12-06 @ 09:05:04

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback