Jag är stark!

11 Dec, 2011 - 20:21 ☆ glada dagar

Det är söndag. Det är 3e advent. Det har varit sista dagen på 3 fantastiska veckor!

Idag hade vi examination på DS trademarketing kostrådgivare kurs. Det har varit en lärofylld vecka. Jag vet ännu inte hur tentan gick. Och väntar spänt på resultatet.

Oavsett om jag klarade det eller inte så känns det grymt det jag har gjort de senaste tre veckorna! Läst till PT i två veckor, läst kost en vecka, druckit kaffe, träffat härliga människor, fått nya vänner.

Jag har utvecklat många sidor hos mig själv. Och hittat nya styrkor och svagheter :)

Jag och J firade idag med att dela på en pizza. Passar ju bra efter en veckas kostrådgivare Utb :)

Jag förstod dock varför jag sällan äter pizza. Gillar det inte. Degigt. Ost som simmar på en degig botten. Slemmig skinka. Haha. Tacka vet jag ett skrovmål på Max ist :)

Jag är stark efter dessa veckor! Stark i mig själv! Jag tror på mig själv. Och jag har fått ännu mer bevis att jag måste jobba med det jag brinner för!!

Till sist vill jag säga att kärlek gör oss starka! Och jag är så vansinnigt lycklig. Ända in i själen och ner till tårna!

Puss/Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback