Milen i snö

10 Dec, 2011 - 20:18 ☆ glada dagar

När det snöar och snöar blir jag som gladast. Okej att jag måste sopa fram bilen och okej att den inte startar när jag väl har hittat den.

Men att få hoppa i täckbyxor och vinterskor och gå på långpromenad i 2 timmar är magiskt!!!! :)

"men varför går du i det här vädret?? Det är ju mörkt och snöstorm. Jag sa ju att du inte skulle gå hela vägen hit"

"men pappa!! Du vet att jag älskar det här vädret mer än allt annat väder."
Sen fick han en puss och jag bjöd mig själv på kaffe :)

Det är lördag. Blötsnö hänger tungt i träden. Jag måste plugga kost. Examination imorgon och jag är ärligt livrädd att jag inte ska klara det.
Jag borde ha pluggat mer städat mindre och inte älskat snön så mycket.

/Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback