Äkta kärlek! och en rejäl babianrumpa

02 Feb, 2011 - 00:01 ☆ glada dagar
to

Kärlek i form av nya träningstopar från Nike. Love them. Men vars är mitt sexpack?? Kommer jag förlora vadet med Johannes? daaaamn it!

Tisdagar tisdagar tisdagar. Egentligen gillar jag dem inte. Känns som jag har andan i halsen varje tisdag. Jobbar på förmiddan 6 timmar, ledig 4 timmar (som jag inte hinner göra något alls på... förstår inte?), och sen jobb 4-5 timmar på kvällen igen....

Ja jag gillar dem inte egentligen. Men ändå tycker jag det är en fantastisk dag. Dansa med Funkykidz eleverna är alltid en höjdpunkt på dagen. Och sen har jag kanske veckans roligaste pass, Bodycombat varje tisdag kväll!

I söndags körde jag då ett benpass. Tänkte bara leka igenom lite med frivändningar, benböj, utfall.... jo tjenare vilken lek det blev. Jag har inte kunnat gå på två dagar...

Kändes skönt att få dansa ut benen och rumpan igår med lite zumba pass. Men jag har absolut vetat att jag har en rumpa. ooooja. och när man har träningsvärk känns det som att man har världens största muskler....
SÅ jag har med andra ord gått omkring med världens babian arsle!



Nu ser jag fram emot sovmorgon imorgon och en lunchdate med Elin.

Sov gott kompisar. Le innan ni somnar ;)

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback