dröm dröm hallondröm

11 Feb, 2011 - 21:28 ☆ glada dagar


Imorgon ska jag till Tärnaby på Bröllop!!! Fantastiskt! Och idag har jag köpt en hallondröm till klänning! :)
Ni får se hur den ser ut i sin helhet efter helgen. Till denna skönhet blir det en kort skinnjacka och stövlar tror jag minsann....

Bröllopstårar, lycka, fest se upp för snart gör fröken Pe entré i en hallonblåsa... wiho!
Jösses jag blir tårögd bara jag tänker på hur vacker min fina vän Rebecka kommer vara som brud.
Och jag längtar så mycket efter att få träffa alla igen! För att inte tala om roadtripen till Tärna. Vilken underbar dag att se fram emot!

Dags att packa.

PUSSSSS PUSS hallonpuss

Pe

Kommentarer
Therese säjer:

Klockrent,men allt klär ju en skönhet:) Ha så kul i Tärna,kör försiktigt:)



Kram

2011-02-11 @ 23:00:45
Elin säjer:

Vilken fin klänning du hittade! :D Du passar så himla bra i klara färger :) Hoppas du får kul i helgen!

2011-02-12 @ 10:52:45
Blogg/Hemsida: http://jagblirsnartfru.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback