Fånga en granat. Hoppa framför tåget. Ta en kula i huvet. Just love it.

19 Feb, 2011 - 00:58 ☆ glada dagar
Dag 9- min tro

Tro? Tror på vadå? Ja låt mig säga att Jag tror på lycka. Och på kärlek (även om jag kan ha sagt tidigare att jag inte tror på det). Jag tror att livet självklart har en mening för varför skulle vi annars leva? Jag tror på att allting löser sig. Jag tror på ödet ibland. Men jag tror att jag själv påverkar hur mitt liv ser ut. Jag väljer min egen lycka. Det tror jag på.
Jag ger mitt hjärta till livet. Och tror på att leva livet.

Och jag tror på mig själv. Vem ska annars göra det?

Eller så tror jag på något helt annat. Sånt där är svårt att veta.


Jag kan i alla fall inte låta bli att älska den här låten. Innan den känns sönderspelad och uttjatad ska jag älska den i minst 2 veckor till!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback