jag överdriver alltid!

23 Feb, 2011 - 22:52 ☆ glada dagar

Ja jag överdriver alltid när jag skriver.

Jag tycker inte att folk är idioter på riktigt. Jag undrar bara varför man inte kan uppföra sig bättre på sociala platser.

Jag älskar folket på gymmet.
Jag jobbar på gymmet för att jag älskar människorna som är där! Dem är det bästa jag vet! Jag älskar att alla är så glada och trevliga. Jag älskar att se träningsvilja hos människor. Jag älskar att få inspiration av alla deltagare och folk i gymmet.

Jag älskar älskar älskar mitt jobb och jag älskar människorna
som är där!! Och nu överdriver jag inte!

Så inlägget om att alla är idioter ska ni inte ta på allvar! Det är som vanligt när jag skriver. Ta det inte personligt och ja jag överdriver för det mesta. Man får läsa mellan raderna och ta det med ett skratt för guds skull :)

Så till alla idioter, jag älskar er mest av allt!! ;)



Gymmet är en plats där alla som tränar ska trivas. Alla ska få plats och tycka att det är en trevlig atmosfär. :) Det ser inte speciellt trevligt ut med utlagda snusar och stök och bök överallt....

Okej okej jag lät inte så trevlig och okej okej jag ber om ursäkt! Jag plockar bort inlägget som jag skrev när jag var trött och leds på allt och alla.

/Pe hjärta alla!



Kommentarer
Petra säjer:

Mäh, tog du bort ditt "idiot"-inlägg? Jag tyckte det var bra, du hade ju rätt i det du sa. Eller hittar jag det bara inte?



Man FÅR kalla folk för idioter, om de beter sig som sådana. Om nu någon känslig stackare tagit åt sig och tycker att du är otrevlig som uttrycker samma sak som alla andra tänker, så ju DE uppenbarligen idioter. Du måste ju få uttrycka dig i din egen blogg, och det var ju inte helt vilda galna saker du skrev direkt. Passar det inte så behöver man ju liksom inte läsa.



Stick ut hakan Petra! Kalla folk för idioter mera! :D

2011-02-24 @ 22:11:55
Blogg/Hemsida: http://pejtras.blogg.se/
Ea säjer:

Håller helt och fullt med föregående talare! Jag har många gånger tänkt precis samma sak som du ger uttryck för i ditt "idiot-inlägg". Heja dig!!!

Du har en underbar blogg! Tack för att vi får ta del av den ;-)

2011-02-25 @ 11:35:22
Blogg/Hemsida: http://www.famcleves.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback