jag säger allt jag vill säga i ett andetag klara färdiga gå!

28 Feb, 2011 - 23:23 ☆ glada dagar

Andas in och kör:

spinning rpm som lunch träningspass och det kändes fantastiskt precis som kvällens zumbapass med energifulla och glada deltagare som verkligen gjorde min dag så tack tack till er efter det blev det ett snabbt gympass med fokus på bål och axlar det gick fort eftersom jag hade ett kalas att fara på och med trevligt sällskap och tårta i magen är jag fantastisk glad efter en härlig måndag trots träningsvärk i magen som har gjort sig påmind så fort jag har tittat i solskenet och börjat nysa eller skrattat lite för mycket men som tur är så tycker jag träningsvärk och ömma muskler är det bästa som finns och hör som till en perfekt vardag PUNKT

Andas.....


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback