men försvinn

08 Feb, 2011 - 16:52 ☆ glada dagar

Jag ligger i underläge idag

Pe - Duschslang 0-1

Pe - högljudda grannar 0-1

Pe - varmt kaffe 0-1

Pe - spring i solen 0-1

Pe - huvudvärk 0-1



Behöver lite färg för att muntras upp tror jag.


Och några påminnelse.

1) Tappa inte duschslangen när du fullt påklädd ska skrubba duschen.

Och ha för guds skull inte på världens vattentryck. ´Slåss med en vild duschslang må låta roligt men man blir väldigt väldigt blöt.

2) Jag avskyr att bo i lyhörda hus
när grannarna antingen spelar värdelös musik eller har barn som springer, skriker eller gråter. FLYTTA tack

3) Jorå kaffebryggarn må slå av först efter 2 timmar.
Men slå inte igång kaffebryggarn och lägg dig att vila tills det är klart... somnar du lite längre är kaffet kallt när du vaknar... Hur länge sov jag?

4) När solen skiner ta på er joggingskorna och bege er ut ut ut ut!!!
Säg inte jag ska bara vila 5 min och dricka kaffe först. När du i nästa stund tittar ut är det mörkt! VA? vad hände med dagen? Dessutom är kaffet kallt.

5) Om ni är lättskrämda så stå inte med huvudet nära något
om det skulle vara så att någon släcker lyset och skrämmer dig.... Det kan leda till huvudvärk. Nu tror jag inte min värk beror på det. men man vet aldrig.

Tisdag var det ja! Tjohej yej yej yej... orkar. inte. med. en. sekund. till. jag. tror. jag. är. sjuk. och. behöver. äta. alvedon. och. vila. vila. vila. punkt.


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback