Prinsessan sover i 100 år

25 Feb, 2011 - 23:02 ☆ glada dagar


Förälskelsen är enorm.
Jag minns att alla sa att det blir bättre. Du kommer hitta kärleken igen. Någon som passar dig. Om några månader strålar du Pe och är lycklig igen. Tänk frammåt. Snart skrattar du åt det som får dig att gråta idag.

9 månader senare känner jag en kärlek till mina rosa kettlebells. Dem gör mig fasen lycklig alltså. Ni hade rätt. Det blir bättre. Jag hittade kärleken igen. Och som dem passar mig bra. VI ska dejta hela helgen. Woho! Jajjemänn Pe is in looooove.........



Nya kärleken har redan anpassat sig i mitt hem. Trivs med familjen. Har hittat sin plats. Passar in utmärkt kan man säga ;)




Fredagsmys hemma hos mig ikväll. Välling & popcorn låter väl som fredagslyx? Och jag har tagit prinsesstäcket och kudden till soffan. Så otroligt skönt med fredagkväll och det är tillåtet att inte göra något alls.

Hade en sen långlunch med min vän Elin idag. Och sen blev det en vända på stan. Nej jag skulle inte köpa något till mig själv. Kom hem med 2 träningslinnen, så med andra ord var allt som vanligt :)

Nu ska jag sova (kanske i soffan framför tvn för de får man göra på fredagar!) i 100 år. Eller i alla fall tills klockan ringer och jag ska ta lördagen med storm i form av ett träningspass. Nykär och allt!

Tjollahejsan hoppsan
puss puss prinsesspuss

Pe



Kommentarer
S säjer:

PETRA ÄR KÄÄÄÄR!!!!!!

2011-02-26 @ 09:16:11
Anonym säjer:

Vilken peppande blogg! :) Du utstrålar, är och andas energi :) Du är en sån vän man skulle behöva tusentals av! En riktig STÅLFJÄDER :)

2011-02-26 @ 09:23:14
Petra säjer:

Jag vill också ha rosa kettlebells!

2011-02-26 @ 20:07:32
Blogg/Hemsida: http://pejtras.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback