Stoooooraset ska ner. Melodifestival framför soffan VS riva scenen på plats!

05 Feb, 2011 - 20:08 ☆ glada dagar
Varför ska man sitta hemma i soffan en lördagkväll och titta på melodifestivalen när man kan fara till Luleå och jobba hela natten. Jag ska riva melodifestivalens scen! Jooorå. Scenbyggare/rivare är något som fröken Pe också är ibland.

Ryktet går att dem har slagit på stort i år med scenen. Den kommer vara stor som ett as med en miljon tunga lampor. Det kommer bli en sviiiiinkul natt :) Jag gissar att det kommer ta oss många timmar.

 

Arbetsbyxorna är på så nu ska jag ladda ladda ladda. Jag är trött redan nu inte okej. Men det finns väl ändå en chans att jag kommer se Danny och kanske kan tjuvpussa på han? Eller? :) Håll tummarna för mig kompisar! ;)

Trevlig lördag. Tänk på mig när ni sjunger med och myser i soffan ikväll!

Pe







Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback