tappa inte en 5 kilos medecinboll på skallen. det kan göra ont.

18 Feb, 2011 - 17:29 ☆ glada dagar
yihoo. yippie. hurra. tjohej. galej. ja välj vilket glädjetut ni vill. Bara det låter glatt för idag är det fredag och det gillas.

Det var -30 imorse när jag for på jobbet.

Trodde jag skulle gå sönder och samman. Peppade deltagarna att vi skulle köra ett riktigt jobbigt pass för att få upp värmen. Jodå chocka kroppen från 30 graders kyla till motstånd på spinningcykeln som fick svetten att rinna i floder- det är en rivstart på en fredag det! :)

Hann med ett träningspass efter lunch också. Behövde få upp värmen än en gång och till min hjälp tog jag spinningcykeln uppe i gymmet och hundraelvatusentrehundra varv med hopprepet. Fantastiskt!!!

Armhävningar på pilatesboll och balanskuddar
blev det också, hade en peppande kollega som fick mig att orka göra fler än jag trodde var möjligt. Det tackar jag för!

Sedan fick han mig förvisso även att tappa en 5kgs medecinboll på skallen. men det är en annan historia.... kändes inte skönt efter afrodans passet igår som har gett mig en sån fruktansvärd träningsvärk i nacken.... att man alltid ska flänga så förfärligt när man dansar! ;)

Nu väntas tjejfest med fantastiska step in kollegor! Hurra det är fredag!

Puss puss fredagspuss

Pe
 


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback