Sanningen om fröken Pe

03 Feb, 2011 - 14:03 ☆ glada dagar


Jag heter Pe och jag tycker det är rätt kul att träna....



Bland hantlar och skivstänger trivs jag bra.

Och vore det möjligt skulle jag nog flytta in på gymmet och sova på löpbandet.



Jag har ett förhållande med träningen.

Jag är förlovad. Rent av gift. Träning är som ett gift. Livsfarligt. Underbart. Och jag vill bara ha mer. Den rätta mannen, han med stort H måste dela mig med T. Annars går det inte.



Jag har en kärlek till träningsskor och svettband.

Utan dem känner jag mig tom. Ensam och övergiven. Det känns tryggt att ha ett par snyggingar som bär mig genom träningssteg. Och vem vill inte ha en liten vän som sitter på armen och torkar bort svettpärlorna i pannan?



Jag gillar att hänga.

Hänga på gymmet, hänga i rep, hänga i cablecrossen, hänga hemma i soffan, hänga med kompisar, hänga med Korpen. Och till er nyfikna (typ sussi haha) så nej jag har inget förhållande. Men K har fina skor, fantastisk humor, grym klädstil, har också en kärlek till träning och är fin som snus så självklart är jag käääär! hihi



Saker som korsas och förs ihop gillar jag.

Som att min väg har fört mig dit jag är idag. Jag gillar att vägar med vänner korsas. Det har gett mig nya möten och nya vänner för livet. Jag gillar att korsa mina fötter när jag dansar. Jag älskar att jag har lyckan att få vara lärare, tränare och instruktör- vilket gör att jag får människor att korsa boxningsslagen, jag förs ständigt ihop med nya fantastiska deltagare, jag korsar mina elevers väg med dans skapande och kreativitet.


Jag är glad. Ja helt enkelt. Fröken Pe hon är glad!

Och idag är det en härlig torsdag

Pe



Kommentarer
suzan säjer:

snygga bilder!

Jag hade samma skor på träningen imorse som du =)

2011-02-03 @ 15:12:35
Blogg/Hemsida: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com
sussi säjer:

jag veeet att du e kääääääär...wohoooooo!!

2011-02-05 @ 08:55:06

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback