1234 shejka bugga loss som en partymyra

18 Jan, 2011 - 22:38 ☆ glada dagar


Kom me kom loss kom me de är lätt som en plätt att va me.
1 2 3 4 shejka bugga loss som en partymyra....

Fort gick det så var det tisdag. Jag har jobbat ca 12 timmar och dagen har bara rasat iväg.

Jag har känt mig lite trött under förmiddagen - MEN fick energi av mina arbetskollegor! Och av en miljon kaffekoppar!

Jag hann inte riktigt med middagen så fick äta halvkokt ris - MEN jag upptäckte att det inte var så dumt. En spännande konsistens må jag säga. Tuggmotstånd är alltid bra kan jag tycka...?

Jag har känt mig stressad - MEN kände en sån glädje när jag fick dansa med barnen igen. Har saknat mina funkykidz!! Vi har shejkat som partymyror, flygit i luften och jagat spöken.... :)

Jag fick en liten tröttsvacka fram emot kvällen -  MEN fick en sprudlade energi av att instruera Bodycombat. Måste säga det att jag blir så glad att av träffa alla deltagare varje vecka. Alla nya. Och alla gamla som är fantastiskt duktiga!! David, Linda, Linda, Peter, Gunilla, Caroline, Johan, Elin och alla ni andra; ni gör mina veckor!!!




Nu ska jag sova sova sova. Jag ska sova. Imorgon ska jag nämligen ha ett cirkelpass i gymmet 06.30. Vi ses om ni är morgonpigga!

Godnatt
Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback