du är fantastisk

19 Jan, 2011 - 16:28 ☆ glada dagar
Tack till dig. fina du som gör mig så glad.


Jag har haft en perfekt morgon och förmiddag. Hade cirkelpass i gymmet 06.30 i morse. Sen har jag haft en ledig dag och laddar nu inför kvällens pass. Zumba och box. Hurra vad härligt!

Solsken. kaffe. frukost. mys. skratt. verkligen perfekt start på onsdagen.

Nu hinna förbereda inför morgondagens jobb. Jag startar nämligen min Blissgrupp 9-11 år imorgon eftermiddag.
Och på morgonen har jag dans med mina gymnasieelver. Så nu ska det dansplaneras en stund.

När jag nu tar mig ifrån junkyard och "vill ha" begäret!! ;)





Våga älska färg!

Vad gör ni? Vad är det bästa som hänt er idag? tell me tell me

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback