FINN 3 RÄTT

30 Jan, 2011 - 23:42 ☆ glada dagar
Kan ni finna mina 3 nya ting?

Ledtråd: Dem finns i min hall.



Gissa gissa gissa!!!!

Ledtråd 2:
Två av dem nya tog jag hem i denna påse från en butik i Lule.
Det tredje nya tog jag hem i en skokartong.



Har ni hittat 3 nya? ;)

Om inte så kommer här ledtråd 3:
Älskling nr 1 ligger på hatthyllan.
Älskling nr 2 hänger på en krok
Älskling nr 3 står på skohyllan


Fågel?


Fisk?


Eller mitt emellan?

Jag är såååå galet nöjd!!
Jag o korpen spenderade lördagen i Luleå. Fantastiskt. Bra shopping = köpa mössa, skor och klocka. Detaljer deltajer. Det är det som räknas! ;)

Dessutom gör inget mig så glad just nu som min färgglada älskling! Den är nu i min ägo. Hurra!

Bra söndag. Dansat med mina minsta funkykidz (2-3åringar!). Kört ett benpass i gymmet och haft boxpass.
Nu ramla i säng. Insåg just att jag ska sitta på spinningcykeln tidigt tidigt imorgon bitti!

Puss
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback