Ge mig något stort att krypa ner i

27 Jan, 2011 - 23:01 ☆ glada dagar
 

Jag är dödstrött och önskar mig en stor huvtröja att krypa ner i!

Dagen har varit fin som snus. Plusgrader ute. Så jag vågade vägra täckbyxor och långkalsonger.

Dansundervisat hela förmiddagen * Hade MAQ lunchpass * Undervisat Bliss danslektion * Körde Bodycombat * Och avslutade med att köra igenom kroppen lite lätt i gymmet*

Några tankar slog mig idag:

* Det är hemskt vad många tonåringar är otränade
* Vara danslärare är lätt det bästa jobbet som finns
* Vara instruktör är lätt det bästa jobbet som finns
* Om man vägrar bli sjuk känner man sig inte sjuk
* Jag ska också börja hänga en jätte bamsing till viktskiva runt midjan när jag kör dips!
* Dansar man mycket barfota kan man få ont i fötterna
* Det är frustrerande att undervisa dans i dåliga lokaler
* Jag vill säga upp lägenheten sälja allt jag äger och har och flytta till Bali!
* Borde nog anmäla mig till små( =lagom långa som jag klarar av utan att knäcka mitt självförtroende totalt!!) lopp. Som tjejmilen, midnattsolsloppet... Det borde göra att jag tar tag i min löpträning på mera allvar!


Nu bums i säng. Upp på spinningcykeln halv 7! Tjollahej

Pe



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback