HALLÅÅÅ årets första träningspass!

02 Jan, 2011 - 21:15 ☆ glada dagar
Ja jag säger då det. 2011. Jag älskar dig stort. Jag känner på mig att det är du och jag nu. Hand i hand ska vi vandra tillsammans i över 300 dagar till! Pe och 2011. Kärlek!



SMIIILE TUMMEN UPP HURRA För årets första träningspass!

Jag fick med mig storebror och Lina på dagens gympass. Fantastiskt! (jag tror ordet fantastiskt har blivit ett av mina mest använda... haha!) Det blev löpning. Hopprep tills jag höll på dö. Sen körde vi chins, dips, mage och bänk.
Åter igen, fantastiskt! Vi var alla helt slut. I alla fall jag och Lina. ;)

Det är så roligt att ha träningssällskap. Man får hjälp och inspiration. Önskar jag kunde träna med brorsan och Lina varje dag! Loooove you!

Har käkat världens största portion med spagetti o köttfärssås. Nu ska jag unna mig en pepsi max (som jag för övrigt borde ha som nyårslöfte att sluta med!) Hoppa in i duschen (ja bokstavligt. jag kommer skutta av glädje!) Sen väntar finbesök i kusinform!



Fantastiskt är det också att komma in på jobbet igen och mötas av Theres o Åsas glada ansikten! :)
Jag o Therese ska till Sthlm i maj. Gå en grym utbildning. Sen ska vi starta något grymt! Visst vännen? :)
Oj så härligt att komma tillbaka till jobbet imorgon!

Puss kompisar och ni har väl skrattat idag?

Pe





Kommentarer
Therese säjer:

Absolut! vi borde nog boka snart och kolla flyg:)

2011-01-06 @ 15:11:00

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback