herreguuuud i can feel my aaaaaass

03 Jan, 2011 - 16:46 ☆ glada dagar

Hur jag vet att det blev ett bra träningpass:

- Jag utropar
"Brorsan i can feeeeeel my aaaaaass" mitt i övningen benböj på ett ben (det andra uppe på en bänk)

- Jag böjer mig ner
för att knyta skorna och det krampar i hela baksidorna och jag känner att nu är det kört jag kommer aldrig mera upp härifrån!

- Jag hör mig själv skrika
heeeeelveeeete när jag kämpar mig genom övningen baksida lår på flovin matta. En fot på en flovin kudde och lyfter upp andra benet i luften, jobba sedan med benet som är nere ut och in o känn baksida lår. (håll upp höften)

- Jag lyder order
när brorsan säger peppande ord som bland annat, "gå djupare ner i knäböj! en till! kom igen! kör på! det är bra! nu är det mycket bättre!

(känslan av att: håll käften jag stryper dig storebror helvete jag orkar inte! blandas med känslan av: tack tack tack älskade bror för att du hjälper mig träna bättre och får mig att orka ännu mer!)

-Jag går med på
att försöka hinna 30 bicepscurl på 2 minuter med 20 kilos stång. Hej biceps i can feeeel you!

-Jag upprepar mantrat
det här går bra det gör inte ont jag klarar några utfall till det här går bra det gör inte ont jag klarar några utfall till det här går bra det gör inte ont jag klarar några utfall till det här går bra det gör inte ont jag klarar några utfall till det här...

- Jag kastar mig i soffan efteråt och hör mig själv tänka högt "detta är slutet. farväl. jag dör. fantastiskt!"



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback