kom igen vi klunsar!!!

21 Jan, 2011 - 19:36 ☆ glada dagar
Nu har jag ett sånt här moooooment när jag önskar att jag hade storebror och lillebror här.

Varför?
Så vi hade kunnat klunsa om vem som ska sätta på kaffe såklart!

Dels är det roligt att klunsa om saker. Ni vet den där spänningen när man inte vet om man ska vinna med stenen eller om man väljer rätt när man tar påse istället för sax....

Sen är det fantastiskt roligt att dricka kaffe med brorsorna också. Speciellt om storebror förlorar eftersom det alltid är han som ska dra igång klunsadet....

Skulle behövt någon att klunsa med om vad jag ska göra ikväll också.
Sitta hemma i soffan och verkligen känna efter hur äckligt trött jag är!! Eller dra upp ett smile, dricka ett glas vin och gå ut med Mändy!?

En lång vecka tar ut sin rätt idag.
Fredag blev 2 pass. Först instruera spinn + styrka 06.30 imorse (vänjer mig aldrig.... det är äckligt tidigt!) sen blev det lunchträning i form av Bodypump. Jag hatar pump. Det är så jobbigt. Jag hatar att utföra en miljonersmiljoner reps. Det bränner i musklerna och jag vill bara skrika av smärta och be instruktören dra åt fanders. ;)

Men innerst inne måste jag älska det eftersom jag inte ger mig. ;) Jag går på pass efter pass och i ren tjurighet lastar jag på tyngre vikter för jag vill bli starkare, uthålligare och en riktig jävel på pump! haha....

Happy friiiiiiday

Pe






Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback