lycka kan köpas för pengar.....

14 Jan, 2011 - 17:23 ☆ glada dagar




Springa hoppa dansa gå jogga spurta sträcka böja balansera flåsa trippa lunka kuta studsa träna
- ska jag göra så himlans bra i mina Nike lunarglide 2! Dessutom är dem rosa. Det är kärlek!



En mössa med tofs och en svart klocka är också kärlek. Jag känner mig svin lycklig. Så med andra ord kan lycka köpas för pengar ;)

Igår var den bästa dagen på länge! Danslektioner och flera pass att instruera på step in. Ibland älskar man ju bara tillvaron så mycket att det inte är klokt!

Idag freeeeedag. Och det gillas skarp! Jag har haft mitt vanliga spinn + styrka pass. (Och även hunnit med en genomkörare av chins o dips) Och kört igenom kroppen med ett  Bodypump pass. Har inte hunnit testa nya pump releasen tidigare så idag var det tvunget att bli av :) Den gillas!!

Kaffe med fin fin finaste Mändy har det blivit också! Ikväll väntar revy. tjoho så trevligt!

Det är fredag! Hurra!

Kärlek
Pe


Kommentarer
Lisettestraning säjer:

Åh de där skorna har jag också köpt! de är så fina och jag älskaDE dom! men de har gett mig hälsborre :'(

2011-01-14 @ 18:31:56
Blogg/Hemsida: http://lisettestraning.shapemeup.se
A säjer:

Du, de där skorna är ju asfina! Vad kostar dom??

2011-01-16 @ 19:04:57

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback