sökes: singlar för vild fest Krav: hockeyrumpa Finnes: 2 spicegirls

16 Jan, 2011 - 17:00 ☆ glada dagar

Jag och Mändy efterlyste folk igår på facebook. Det gick sådär. Kanske berodde på kravet med hockeyrumpa?
Det där med rumpan var mest bara för att ha något krav. Jag menar det är viktigt att vara kräsen och inte nöja sig med vad som helst....
(Och vem gillar inte hockey?)




Med Mändy blir jag alltid pepp! Som igår när vi tyckte synd om dem frånskilda 40 plussarna...

"stackarna dem har ingenting förutom barn, en fin bil, hus och ett fast jobb"...

"Ja annat är det med oss! Vi som har... eh.. INGENTING" sen brast vi ut i ett hjärtligt skratt och insåg att vi faktiskt har ALLT! :)

Vi har varandra, vi är singlar som älskar livet. Behöver bara bry oss om oss själva och våra vänner. Vi har alla möjligheter framför oss. Vi har inga barn eller hus som håller oss fast. Vi har levnadsglädje! Vi är i våra bästa år. Vi är inte för unga och oerfarna om livet. Vi är vuxna utan att vara för gamla och vi är smarta och fulla med erfarenhet.



Vi har hunnit vara med om mycket och har massor kvar att uppleva. Vi har rest och vi planerar en långresa till sommaren. Vi trivs med livet och är positiva. Pepp! Pepp! Pepp! :)

Att ha lyckats och vara lycklig handlar inte om att ha förhållande, en fin bil (även om min blåa ferrari är svin fin!;)), hus, barn, fast jobb... Det där handlar om hur man definierar lycka. Att vara singel är det bästa jag vet just nu. Jag gör det som gör MIG glad. Jag blir ännu säkrare i mig själv och vet vad jag vill. När jag väl träffar kärleken vet jag vad jag söker. Kräsen absolut. Jag är för bra för att vara med någon som inte uppskattar mig! Jag är för bra för att vara med någon som inte skrattar med mig. Jag förtjänar det bästa precis som ni också gör! Jag kommer vara lycklig när jag träffar honom, men jag kommer vara lycklig fram till dess också! :)



Hockeyrumpa eller ej. Haha. Krav på att hitta någon man vill ha. Det är det som är grejen! Någon som passar ihop med just mig.

Pepp kompisar! Min blogg handlar om skratt och glädje. Vardagsinspiration. Det finns så många seriösa träningsbloggar som tar upp reps och set och deffande och bulkande och muskelvolym och proteinpulver...

Jätte bra att dem finns, det tackar jag för!

Fröken Pe däremot vill peppa på ett enkelt sätt. Ibland måste träningen få kännas enkel och inte så tillkrånglad. Jag vill inspirera er till skratt och viljan att vara fysiska. Om ni har tråkigt och känner er omotiverade en dag så vill jag att ni ska kika in hos mig och bli glada. Bli sugna på att åka spark tex. Bli peppande av att ta en promenad i vinterkylan för att det är fantastiskt att känna kylan bita i kinderna... :)



Jag skulle kunna skriva mer om exakta övningar jag gör i gymmet. hur många kilo jag lyfter. Men jag känner att jag inte vill fokusera på det. Jag kan nämna det. Och jag kan nämna om vad jag äter och dricker och bla bla bla. Men det finns så många som tar upp det där redan!

Och att skriva exakt vad jag äter.... äsch. sunt förnuft. Det som passar för mig kanske inte passar för någon annan...

Hos mig och min blogg hoppas jag ni blir pepp till vardagen. Behöver inte vara så krångligt. Förstora upp något som gör er glada. Det är tillåtet att bli överlycklig av en kopp kaffe eller att rulla runt i snön! Förstora upp glädjen! Varför ska man inte göra det? Vardagslyx är för mig att bli glad och skratta åt en "struntsak" :)



Och allt blir så mycket roligare!!!

Träningen är allt för mig. Jag blir lycklig av det! Men jag blir också lycklig av att dricka ett glas vin. Gå ut och dansa. Skratta med vänner. Äta god mat. Ta en snus. Göra konster på sparken. Stå på händer. Sjunga barnvisor...



Med detta långa långa inlägg ska jag hoppa i mina nya träningsbyxor och mina nya skor och skratta hela vägen till gymmet!


Kärlek till er! Ni är fantastiska!

Pe


Kommentarer
Mändy säjer:

Och jag blir alltid PEPP när jag är med dig!!!! Tack för att du är min kompis, du är bäst!!!! We are the world!!! LOVE!

2011-01-16 @ 23:19:40
Linda säjer:

Klart man blir glad av att gå in här. Fattas bara! :)



Kram

2011-01-17 @ 18:20:23
Blogg/Hemsida: http://fruwestman.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback