som godis. men finare.

31 Jan, 2011 - 17:02 ☆ glada dagar



Färg ska det vara. Så mycket att till och med shoppingpåsarna från Team Sportia matchar min jacka och mössa..... haha! (såg faktiskt rätt nördigt ut;))



Volcom jackan som jag hittade på Junkyard och bara ville ha mest i världen. Den är nu MIN! min min min. Den ser ut som en pralin. Och jag älskar den.

 color makes me smiiiile!


Okej okej okej
jag vet att Korpen vill ha lite ära för att han hittade den åt mig på Hardwear i lule. Så jag ger han det. :)

Okej okej okej att han alltid gör mig glad men när han visade jackan, min jacka, som jag önskade skulle finnas. Då steg han fasen ännu mer på "saker som får mig att skratta" listan!!!

Bra Korpen, fortsätt klättra, snart kanske du är etta på skratt listan. :) Visserligen är det svårt att mäta sig med Mändy och spicegirls dans!

Tjollahej jag måste dra! Jag ska ha zumba pass på en halvtimme. Nu blev det stressigt!

Pussssss karameller

Pe


Kommentarer
Lisette säjer:

Gud vilken fin jacka! Man blir ju bara glad av att se dig Petra, du sprudlar av glädje och färg :-D

2011-01-31 @ 21:37:19
Blogg/Hemsida: http://lisettestraning.shapemeup.se
Elin säjer:

Du är som en pralin! Man blir alltid så himla glad av att se dig! Blir lite inspirerat att börja med mer färg jag också, jag har ju en liten förkärlek till svart men det börjar kännas tråkigt ;)

2011-02-03 @ 08:15:19
Blogg/Hemsida: http://jagblirsnartfru.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback