Jag vill ha ett fotbollslag i garderoben!

25 Jan, 2011 - 15:15 ☆ glada dagar


Dagens tips:

Massa massa skum och en färgglad diskborste gör det så mycket roligare att diska!

Jag är en dålig bloggare nu, det ska erkännas. Men det har varit så mycket annat som har tagit upp min tid och mina tankar. Massa jobbande och tränande. Och umgåtts med korpen. (ja du får heta så nu.... haha)

Helgen var kanon kalkon! Utgång nykter i fredags och såg så bra spelning! (störningsjouren = riktigt bra)

Träning med Johannes i lördags! Träningen gick i kampsportanda förståss! :) Så roligt att träna med någon som kan ge tekniktips när det gäller sparkar och låsningar och gud vet allt! :) Stort tack Johannes!

Jag är riktigt sugen på att börja träna och lära mig allt om MMA! Vore ett roligt steg att ta från vanlig boxning och lära mig sparkar, knän, låsningar, grepp, brottning, nertagningar... ja ni vet allt allt allt!!! :)






Man vet att man har haft en bra och fullspäckad dag när man bara ramlar i säng på kvällen.....






Igår hade jag ett boxningspass med PIF herrar. Alltså ett gäng fotbolls killar/karlar/män...

Det fick mig att tänka på hur roligt det vore att ha ett fotbollslag hemma i garderoben!
Tänk så många kompisar man skulle ha. Flera att laga mat åt. Kompisar att spela kort med. Kompisar att sjunga hejjarramsor med. Kompisar att dansa med. Flera att klunsa med om vem som ska sätta på kaffe...

och så många träningskompisar man skulle ha.... ska helt klart höra om dem vill flytta in i min garderob. Visserligen lär dem få slåss om plats med mina skor...

Det är ju så roligt att ha pass med idrottslag. Dem är träningsvana och vältränade. Och även om tex boxning inte är något dem gör i vanliga fall så kör dem hårt och har en vilja som dem träningsvana människor dem är.

Nu dricka kaffe och sedan ladda för att fara på jobbet igen. Funky kidz och Bodycombat står på kvällsschemat! Hurra!

Kram på er
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback