wonderwall

12 Jan, 2011 - 23:30 ☆ glada dagar


Jag kan inte låta bli att dela denna låt med er innan jag somnar!

Det har varit en fantastisk kväll. (ja hela dagen har varit fantastisk!)

Tack till alla härliga deltagare på Zumban och boxen! Full Zumba klass och inte långt därifrån på Boxen. Fantastisk energi! Fantastisk onsdag! Fantastisk... ni minns att det är mitt nya favorit ord va? ;)

Imorgon väntar en fysisk och underbar dag må ni tro.
Först ska jag undervisa 4 lektioner på mitt nya danslärarjobb!
Sedan har jag lunchpass MAQ!
Sen blir det ett spinning + styrka pass med ett gäng hotellgäster!
Avslutar kvällen med Bodycombat!

Älskar man att instruera och undervisa så kan man säga att det blir en otroligt bra bra bra bra dag! ;)

Nu ger vi upp ett stort smile och kastar oss i säng vänner!

/Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback