ja men andas ÄR ju viktigt

22 Jul, 2011 - 09:25 ☆ På gymmet
"HAha du och din boxningsandning" japp. man andas på ett speciellt sätt när man slåss. andningen förföljer mig sedan till andra träningar. haha. tsss tsss låter det. Men på ett mera flämtade sätt.

Väser som en orm. :)

Hur som helst. Här kommer den lilla filmsnutten från bålövningen jag och lillebror körde.

Hur många varv orkar ni? Kör utan att stanna upp. ;)





Igår var en fantastisk dag!! På morgonen var jag, storebror, lillebror och mamma på gymmet. Jag o brorsorna körde tillsammans och det är ofantligt kul när dem är här, och att träna med sina syskon!! :)

Det blev rygg, lite armar och bål.
Jag klarade 10 chins själv! Sjukt nöjd! Bara flög upp i räcket :) Haha totalt gjorde vi 30 men jag behövde hjälp på dem sista repsen i seten. 3x10 (STRIKTA UTAN HJÄLP) är ett tufft mål jag har. men någon gång :)

På kvällen blev det intervaller. Fantastiskt äckligt jobbigt och underbart!
Körde
4 min
3 min
2 min
1 min
2 min
1 min
1 min
1 min

Vila 1 min mellan varje. Kändes bra. Men jobbigt. Hade lite ont om tid så då får man göra det effektivt.

där emellan morgon och kvällsträningen blev det bad, vattenskoter, wakeboard, kaffe....

Idag drar jag på semester!!!! GISSA VART? :)

Pe


Förressten så fick jag besök av världens finaste och underbaraste Stina och Johan igår också!! Som jag har saknat dem! J sa något i stil med "Hon är exakt som dig men ser annorlunda ut. Det var skumt. Ni säger samma saker, har samma miner, flaxar med armarna... det märks att ni har umgåtts på tok för mycket ;)"

Haha. Det blir nog så med vänner man står väldigt nära! Och som man är väldigt lika. Love you Stinis

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback