livet är helt underbart. det är fantastiskt!

08 Jul, 2011 - 00:14 ☆ glada dagar


Bild från midsommar! (Magdalena Pajala jag snodde den från dig. Älskar bilden;))


Jag säger som min kära far. "Livet är helt underbart. Det är fantastiskt!"

För visst känns det underbart när man äter middag kl 21 utomhus och tittar på älven.
För visst är det underbart att cykla hem kl 11 på kvällen
För visst är det underbart när det är ljust kl 23
För visst är det underbart när man hör ungdomar skratta i sommarkvällen...
För visst är det underbart när man på cykeln susar förbi folk som sitter i parken

Sommarkvällarna är helt underbara!





Sommaren är härlig. Och på sommaren är det härligt med blommig tunika och rosa skjorta.
Vita oversize t-shirtar är snyggare med en solbränna.
Och långa pärlhalsband är extra snygga i kvällssolen.



På sommaren är det extra roligt med:
Kettlebells (speciellt rosa)
Färgglada strandväskor
Fotbollar
Färgglada klockor
Pärlhalsband i färg
Brun istället för likblek hudfärg
Vita t-shirtar

Jag går runt och ler hela tiden. Sommaren jag är kär. I dig.

Dagens träning har bestått av att jag tog en promenad mot mamma o pappa (vilket som sagt tar 1 timme o 20 min) Imorse kom mamma och mötte mig på cykeln. Så efter halva vägen kastade jag väskan i mammas cykelkorg och sprang resten av vägen. Det är bra att ha någon som cyklar bredvid, jag blir iaf lite stressad och springer lite snabbare :)

Sen cykeltur hem. Kändes lagom för idag. Lagom är tillräckligt vissa dagar.

Ni njuter väl av sommaren? Vad gör ni?

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback