Mål ska man ha. 100 i bänk eller 10 chins?

06 Jul, 2011 - 07:51 ☆ Träning


Hej på er!

När solen skiner kan man sätta sig på gräset, ta med sin pod och öva Bodycombat.
Det är ju roligare att öva i solsken!



Jag och J hade en väldigt social eftermiddag igår. Haha. Vi gick omkring med hörlurar och koreografi häfte och sa nog ingenting till varandra på 1.5 timme.

Jag övade BC och J övade Bodypump. Är det nya koreografier så är det. Och är man instruktör så måste man öva även på soliga dagar ;)




Vi hade Bodycombat release igår jag och Tomas! Fantastiskt!!
Kändes grymt. TOmas gjorde sitt första Combat pass som instruktör så jädrans bra!
VI var peppade, deltagarna var peppade. Fantastisk kväll!! :)

Efteråt blev det bröst i gymmet.

Jag tog 60 i bänk och kände mig nöjd.
Jag har tränat mycket i flera år men har mest tränat dans och boxning och uthållig seg träning :)

Nu på senare har jag hittat kärleken till att gymma och lyfta tyngre. Känns magiskt.

Jag vill vara bra på allt. Vill vara allsidig. Seg och stark i kroppen! :)

Två grejer jag vill bli riktigt bra på är chins och dips. Jag klarar hellre miljoner reps där än bänkar 100 kg. haha!
9 chins som jag klarar i dagsläget (en bra dag) ska bli till 10x3!

Det är mitt mål.

Vad har ni för mål? Vad drömmer ni om att klara?

Puss på er!

Nu ska jag snart iväg och klippa mig!!!
Ska jag våga klippa av mitt långa hår och bli blond?? Det vore helt galet. Men galet är roligt!

PE

Kommentarer
Jenny säjer:

Imponerande! Mitt mål är väl att klara av chins överhuvudtaget - en stycken då alltså.

Jag vill också orka in till gymmet och styrketräna, men det blir ofta bortprioriterat. Jag tror nog att jag måste börja fundera ut ett nytt mål till hösten helt enkelt. :) Nu när du fick mig att börja fundera på det. :)

2011-07-13 @ 12:15:53
Blogg/Hemsida: http://jemppari.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback