tuppa av, och sedan grilla i solsken

26 Jul, 2011 - 23:33 ☆ glada dagar







Dagen började fantastiskt! Morgonpromenad. Hoppa på klippor. Bara glädje och skratt. Hem och åt frukost.

Sen flyttade djävulen in i min mage. Akut magont. Mådde illa. Nära att svimma några gånger. Kräktes. Mådde allt annat än bra.



Jag kallsvettades, frös och trodde jag skulle dö....

Som tur var fanns J och bäddade ner mig i 6 lager med täcken och filtar, gav mig värktabletter och en blöt handduk på pannan! ;) Det är lite lättare att må dåligt om man inte behöver vara ensam! Han var ju dessutom snäll och tog kort på mig där jag låg svag och försvarslös... hah!

Djävulsfenomenet beror antingen på något av två saker som alltid gör mig riktigt dålig, eventuellt en blandning av dem båda.

Någon gång per år brukar jag få någon form av sockerfall då jag blir yr, tuppar av och kräks. Kallsvettas och fryser. Det är fruktansvärt varje gång!

Sen blir jag riktigt dålig varje gång jag ska ha mens också. Får så ont att jag kan kräkas av smärta.






På kvällen mådde jag okej igen i alla fall så det blev en cykeltur för att handla jordgubbar.
Sedan grilla vid havet med Storasyster och hennes karl. Det blev en härlig kväll! Solsken också.

Skulle testa Sats Halmstad idag och köra Bodycombat, men min magform satte stopp. Skit också. Hade sett fram emot det hela dagen. Men men. Ny dag imorgon :)

Hur mår ni?

Puss och godnatt
Fröken Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback