boxningsträning och snart är jag stor som ett hus

13 Jun, 2011 - 22:38 ☆ glada dagar





Två klassiska uppvärmningsövningar blev det på kvällens boxningsträning.
Bra för att få upp värmen. Tränar smidighet. Snabbhet. Fram. över. runt. bakåt.


Okej jag måste bara skriva om smset jag fick nyss.

"snart får du lugna dig med träning... börjar bli stor nu!! ska du tävla eller något??"

Haha ja vad säger ni? Börjar jag bli stor? Grejen är den att jag vill bli liten. Eller mindre. Slanka ner mig. Har lagt in promenader och löpning betydligt mer i min träning för att slanka ner mig.

Det är svårt att hinna med vissa veckor när jag instruerar mycket. Som denna vecka när jag inräknat med dagens boxningsträning har pass måndag till fredag!


Ja ska jag tävla eller något? Vem vet? ;) Först ska jag komma i en grym form. haha. Sen vet man aldrig. Jag är en dålig förlorare så måste va bääääst. mohahah


Pe



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback